Instructor fitness & Antrenor personal - Sala fitness Satu Mare

Un antrenament reusit

Un antrenament reusit
11 Dec

Cum sa ai n antrenamet la sala reusit.

Chiar daca mergi regulat la sală de fitness, te ţii de o dietă destul de strictă, acest lucru nu iţi garantează că ai sa ajungi la rezultatele pe care tu le doreşti. Fie că vrei sa slăbesti ori sa iţi menţii o forma fizică bună, atunci când iţi supui corpul unui antrenament intens, trebuie să ştii câteva lucruri de baza.

Probabil că tu nu dispui de timpul necesar pentru a putea studia, de a experimenta diverse strategii de antrenament, atunci iţi recomand să apelezi la un antrenor de fitness personal acreditat, care poate să te asiste şi să te indrume spre obiectivul dorit.

Chiar daca esti la început într-o sala de fitness, eu iţi recomand sa acorzi atenţie urmatoarelor aspecte care ţin de munca, evoluţia si siguranta ta.

  1. Incepe cu o încălzire a muşchilor corpului care sa dureze 10-15 minute.

Astfel iţi încălzesti grupele musculare, articulaţiile şi iţi pui sangele în miscare.

2. Incepe cu greutati mici.

Nu trebuie sa te iei dupa alţii, nu încerca să faci ce fac ei pentru ca nu ştii nivelul lor de pregatire şi nici ţelul lor poate nu coincide cu al tău.

Astfel, vei evita accidentari inutile, mai ales atunci cand nu esti obisnuit(a) cu astfel de exerciţii. Gândeşte-te că important este să ai un antrenament de calitate nu cantitatea greutaţilor ridicare fără rost este principalul tău abiectiv.

3. Trebuie sa manaci sănatos şi eficient.

Ca să ai un antrenament reusit, mâcarea este forte importantă. Alege şi aici calitatea şi nu cantitatea. Inaite cu o ora de sală poţi consuma o masă cu mai mulţi carbohidraţi iar imedeat după este recomandat sa alegi o mancare bogată în proteine.

4. Incearca să variezi exerciţiile. Aşa organismul tău va fi obligat să se adapteze tot timpul la seturi noi de exerciţii, care îl vor obliga să lucreze în favoarea ta. Astfel, nici tu nu te vei plictisi la sala de fitness.

5. Pauzele între seriile unui exerciţiu să fie între 30-45 sec. iar pauza dintre diversele exerciţii pe care le faci să fie de maximum 3 minute.

Aşa vei supune corpul tău la un efort constant şi susţinut.

6. Hidrateaza-te! In tipul antrenamentului elimini multa apa. Fă bine şi consumă suficiente lichide pentru a-iţi menţine corpul hidratat.

7. Apelează cu încredere la un instructor de fitness personal ori la cel care este deja la sala unde iţifaci tu antrenamentul. El te poate îndruma şi asta te va scutii de mult timp inutil pierdut în salile de fitness.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Deschide chat
Te pot ajuta!
Salut!
Cu ce te pot ajuta?